We Do Podcasts! info@akkurator.dk

CVR: 36708662                Rosensgade 11, Aarhus C, 8000              + 45 29808556

  • Facebook
  • Instagram

ANDREW DAVIDSON

Stifter & Direktør

+45 29808556 - Andrew@akkurator.dk

Andrew Davidson stiftede virksomheden i 2015 med tanken om, at podcastmediets alsidighed kunne bruges som kommunikationsværktøj. Med en baggrund i musikkultur fra Aarhus Universitet har han forstand på alt det, der udgør en god podcast: Historiefortælling, lyddesign, rytme og den rette stemme. Andrew er den primære producent i Akkurator, hvor han kan stå for alt fra optagelser, manuskripter og voice over til redigering, lyddesign, mastering og meget andet. 

 

Derudover har han også afholdt flere workshops og foredrag om podcasting; Blandt andet på Dokk1, DMJX, Aarhus Universitet og Uldum Højskole. Andrew fungerer også som næstformand i Center for Podcasting.

WE DO PODCASTS

God lyd, Gode historier, Kreativitet

Akkurator er et århusiansk audio content agency der producerer podcasts. Vores mission er at skabe værdifuldt indhold for jeres virksomhed gennem medrivende historier til jeres kunder. Vi lever i en tid med "content overload", hvor virksomhederne kæmper om at blive set i mediebilledet. Derimod er vores ører åbne for information - vi kan høre podcasts i bussen på vej til arbejde, mens vi vasker op, eller når vi bare skal slappe af. Så hvorfor ikke møde brugerne på deres vilkår?

 

Vi kan hjælpe med alt fra konceptudvikling til produktion og rådgivning alt efter, hvad jeres virksomhed har brug for. Kontakt os, så finder vi sammen frem til, hvordan I kan bruge podcastmediet til at styrke jeres brand.

 

Mail: info@akkurator.dk

RASMUS HAMANN

Partner & Business Manager

+45 61375436 - Rasmus@akkurator.dk

Rasmus er partner i Akkurator og har ved siden af Tallman Studio. Han har derudover grundlagt music marketing-virksomheden KnowTheirName og været partner og co-founder i U Agency. I dag er han brand publishing director hos Dentsu Aegis Network.

 

Som partner i Akkurator bidrager Rasmus med værdifuld sparring i, hvordan I kan bruge podcasten som led i jeres markedsføring, samt hvordan I strategisk får det største udbytte af mediet.